tirsdag 6. mai 2014

knull meg - Knulle damer søker knuller

Knull dame søker knulle venn på uforpliktende sex kontaktannnose

Elskerinne, Hedonist(inne), Eventyrerske og Løvetemmer(inne). Nytelse er ved mine fingertupper, all I have to do is to ask for it. There is always Tarzan for next week and the Chileans the week after that, and by then God knows how many more I will have met......
Flere knulle bilder med meg på min kontaktannonse profil - www.uforpliktendedating.com/members/530028495/

Visste du forresten at det ultimate midje-hoftemål for tiltrekning er 0.7? All I can say is "Dear God, the mathematician - thank you!"

Knull kvinne søker knuller på kontakt annonse


A friend of mine once told me after one of my sexscapades:

“Guys can brag about it, but women do so at considerable risk. The world is still deep-deep-deep in a swamp of hypocrisy on that score. The legions of the envious who have a problem with their envy will find endless ways to punish the one's who are able to do what they would secretly like to be doing - Fucking every girl/guy on the street.”

My Ideal Person: Erotisk intelligent og trygg på seg selv. ønsker knuller fra kontakt annonse

Han må også være litt sensitiv, know if a further move is on or not. I think Flight of the Conchords say it perfectly: "A kiss is just a kiss, not a contract............Just because you have been exploring my mouth, it does not mean that you get to take an expedition further south."

Humor er mer enn viktig for meg, og jeg ser etter en mann som kan få meg til å le hysteriskt (which should not be that difficult).
Hint if you do not laugh at either of these two comedians, I would strongly advise you to continue looking.

5 kommentarer:

  1. må si jeg liker sex jeg å, men blir kjedelig med samme I lengden, blir ulykelig. Men dette er det mye manfolken som legger opop ,Men liker spmming å nye folk. Dette er favoritt siden min bare se på bildene her på dirty-affairs.com/user/id7465/photo

    SvarSlett
  2. Ville heller ha prøvd http://fastfoxx.com. Crazy nettsted, crazy folk og crazy sex.

    SvarSlett
  3. Ville heller ha prøvd http://fastfoxx.com. Crazy nettsted, crazy folk og crazy sex.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Det er for 6 år siden! Skulle heller hatt en sånn der ;-) Gå heller på https://sensurert.com

    SvarSlett