torsdag 1. mai 2014

Sextreff i Oslo med knull dame

Hemmelig sextreff med kåte kvinner

Holder du ikke til fast i Oslo, eller er utenfor den aldersgruppen jeg har oppgitt, så kan du droppe å sende melding. Jeg kommer IKKE til å kommunisere med, eller treffe deg uansett. Det er mer enn nok av de som tilfredsstiller de minimumsvilkårene.
Mine bilder på uforpliktende sextreff datingside - www.uforpliktendedating.com/members/530028495/
Jeg er en ung, slank liten "eid" tøs. Min eier, Mester og kjæreste elsker å vise meg frem, by meg frem, låne meg ut til andre, se meg tilfredsstille og bli tilfredsstilt av andre, som en god liten tøs.

Jeg har fått i oppgave selv å by meg selv frem her, bevise hvilken villig tøs jeg er.

Knulle damer søker sex treff i Norge

Jeg er midt i en eksamensoppkjøring, jeg kommer ikke til å prioritere konkrete treff akkurat nå i denne tiden. Sannsynligheten for at jeg kommer til å treffe deg i dag/i morgen/neste uke er liten. SÅ selvom jeg kanskje er både lysten og villig, er det ikke derved sagt jeg kan, akkurat når du vil og kan. Men når jeg plutselig ser en åpning i kalenderen vil jeg kontakte de som har skrevet til meg og som tilfredsstiller kravene til alder og geografi, og ellers har klart å skille seg positivt ut. sex treff norge

Jeg har hverken lyst eller tid til å "pludre" og føre langvarige dialoger. Jeg ønsker IKKE å bli noens venn. Jeg svarer på mail bare når jeg ser at jeg kan ha en konkret ledig anledning til faktisk å GJØRE noe, nokså spontant, et en-gangs-knull, og så anonymt som mulig. Og da bare de som oppfyller minimumskrav til geografi og alder. Jeg gir derfor ikke bort min Skype-adr, tlfnummer eller navn, hverken nå eller etterpå. Ikke spør.

Nakne norske damer søker sextreff på nett

Min eier og "Mester" vil alltid involveres på en eller annen måte, enten det skjer hos han, eller at han blir med til deg, men bare passivt tilstedeværende. Vi kan unntaksvis tenke oss andre måter å løse dette på.

Ifølge "Hans" ønsker er jente og/eller par spesielt ønskelig. Jenter/par kan unntaksvis være noe yngre enn oppgitt minimum alder på 28.
I utgangspunktet disponerer jeg denne profilen selv, men "Han" har tilgang til den, vil følge med, og vil også unntaksvis kunne svare på mine/våre vegne. Han vil kunne godkjenne hvem, hvor og hvordan treff kan skje, innenfor rammen av min praktisk tilgjengelige tid. Han hjelper meg i å luke i innboksen og slette alle som vi anser som uaktuelle nå.

Kvinne søker kvinne for knulle date

HAN understreker tydelig, at etter et eventuelt spontant treff, skal jeg ikke under noen omstendighet kontaktes igjen. Og vil reagere sterkt overfor de som ikke skjønner og respekterer det.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. har hatt en del pule venner på d-a, men har ikke tid pga skole men kan være slitsomt når 50 stk vil være god venn med deg.
      no offence men trodde blogger var strenge på slike bilder, men

      du kan legge ut de de ut anonymt her å
      anbefaler det fordi, det er en slik side jeg tror du er på let etter, bare rein sex date ikke noe annet.

      Slett