tirsdag 27. mai 2014

ØNSKER Ekstra mann for sex treff

SØKER sextreff på uforpliktende sexdating

Leken kåt kvinne ønsker seg fast forhold og kanskje finner jeg det her?
Er svært selektiv med tanke på hvem denne partner skal være.
Har du ikke bilde i profil, får du nok heller ikke svar. Med mindre du sender et selvfølgelig ;)
sextreff norge
Flere bilder med meg på uforpliktende sexdatingwww.uforpliktendedating.com/members/530028495/

Mens jeg leter etter en mann til meg, leker jeg gjerne med andre par. Veldig glad i jentekos. Jeg er åpen, utadvent, trygg på meg selv, nysgjerrig og glad i rampestreker ;) Er jeg trygg på de jeg er sammen med, tøyer jeg nok kanskje noen grenser også..
Arrangerer noen private party blir jeg gjerne med :)


ØNSKE mann for knulle

Ekstra mann til meg for trekant sammen med min (heterofile) og godt trente kjæreste...( denne mannen må være godt trent, og takle trekant....)

Og så;jeg får lov å ha menn alene og.......men han bør selvsagt være veldig veltrent og bestemt ......for å hanskes med meg ....:-))

Ellers: er jeg stadig like tøff, glad, veltrent og "rett på sak " ;-))

-og bor i Oslo ...

1 kommentar: